Tempah Bilik Untuk Percutian Anda Seterusnya Di Booking.com

Hari tu baru je bercuti Krismas dan tahun baru. Tak lama lagi nak cuti lagi. Banyak jugak cuti kita ni sebenarnya. Tapi masa cuti-cuti ni la nak rehatkan otak. Nak jauhkan diri dari kerja-kerja yang menyakitkan kepala. Untuk cuti umum yang terdekat ni kita ada cuti Thaipusam pada 24 Januari 2016 dan Tahun Baru Cina pada 8 dan 9 Februari 2016. Nak pergi bercuti ni  kena buat tempahan awal. Jangan jadi macam saya. Pernah beberapa kali nak pergi bercuti dengan isteri, terlupa pulak nak buat tempahan bilik hotel. Hari perjalanan baru nak buat tempahan. Daripada call sampai ke Online. Memang banyak yang takdala jawabnya. Tapi alhamdulillah dapat jugak akhirnya. Tu pun dah tengah malam. Sebenarnya, saya dan isteri kalau nak berjalan memang suka gamble je.

So, kalau dah planning nak pergi berjalan tu, boleh la buat tempahan bilik awal-awal supaya tak kelam kabut nak cari bilik kosong. Kalau boleh bertolak awal. Bila dah sampai awal bolehla berehat dulu. Kalau terlambat pun takdelah risau sangat sebab dah buat tempahan. Untuk membuat tempahan bilik, anda boleh terus buat tempahan di BOOKING.COM 


atau boleh terus cari bilik kosong di bawah


Booking.com

Comments

Popular posts from this blog

A Simple Step to Fix Insufficient Storage Available on Android

Software Review: Membina 3D dengan Google Sketchup

Wifi | Alat Sambungan Internet Wifi TPLINK TL-WN727N