Hari Raya: Buat Duit Tanpa Modal

Dulu saya pernah join satu company yang kalau daftar dengan mereka, mereka akan bagi komsiyen. Itu pun sebab kawan saya yang perkenalkan saya dengan company ni. Oleh kerana dia pun blogger jugak macam saya  ::ngehngeh:: , maka saya pun setuju nak daftar. Yela, takda yuran pendaftaran pun. Jadi apa salahnya saya setuju dengan cadangan kawan saya tu.

Untung tak untung sambil tulis blog sambil kerja duit komisyen pun dapat. Kalau tak silap saya, setiap orang yang daftar akan dapat RM1.00 . Kalau saya panjang-panjangkan syarikatnya, bila ada yang daftar dengan saya, saya akan dapat komisyen hasil dari pendaftaran tu. Jadi, saya pun jemput kawan-kawan saya yang lain untuk daftar dengan company ni. Kerja yang mudah je kan..? Tanpa modal pun boleh buat duit. Duduk rumah, buat kerja sendiri tapi dalam masa yang sama masih boleh jana duit. Kalau ada bisnes, kerja bergaji atau apa cara pun boleh tambah pendapatan lain dengan senang. Terima kasih kat kawan saya yang promo kat saya hari tu.

Tu cerita dulu lah, tak lama lepas tu saya sibuk dengan kerja saya sendiri. Tapi, akaun saya dengan company tu masih wujud. Tak tahu macam mana kisahnya sekarang. Kalau saya betul-betul aktif dan serius banyak lagila saya dapat agaknya. Cuma tak tahu ada lagi ke tak tawaran yang dibuat oleh syarikat yang saya daftar dulu tu. Yang tu nanti saya semak semula akaun dulu tu kalau-kalau ada lagi tawaran tu boleh la saya sharekan kat sini.

Sempena nak raya ni, kalau nak cari duit lebih pun boleh sama-sama join saya di sini http://bit.ly/1sH0jk7


Selamat mendaftar & Selamat mencuba! :)

Selamat Menyambut Ramadhan. Puasa! Jangan tak puasa tau!

Comments

Anonymous said…
jom buat duit ..free je..rajin usaha ..banyak la dpt ..sign up sini >>
http://bit.ly/1qqIPYm
Anonymous said…

jom buat duit ..free je..rajin usaha ..banyak la dpt ..sign up sini >>
http://bit.ly/1qqIPYm
Ismail Ahmad said…
macam2 program buat duit sekarang ni..

Popular posts from this blog

A Simple Step to Fix Insufficient Storage Available on Android

Software Review: Membina 3D dengan Google Sketchup

Wifi | Alat Sambungan Internet Wifi TPLINK TL-WN727N